ကၽြန္ေတာ္တို႔ရြာကို လာလည္သူအားလုံး ရႊင္လန္းခ်မ္းေၿမ့ ၾကပါေစ...

Tuesday, January 22, 2008

ၿပာသိုလၿပည့္ အေမေန႔


ဒီေန႔က၊ ၿမန္မာသကၠရာဇ္ ၁၃၆၉ ခု၊ ၿပာသိုလၿပည့္ အေမေန႔၊ ကမၻာ့အေမေန႔လဲ
သီးသန္႔ရွိပါရဲ့၊က်င္းပတဲ့ေန႔လဲၿမန္မာၿပည္ႏွင့္မတူဘူးဗ်၊ တနိဳင္ငံနွင့္တနိဳင္ငံယဥ္
ေက်းမႈ၊ဓေလ့ေတြကမတူၾကဘူးေလ၊အယူအဆေတြမတူၾကေတာ့၊က်င္းပတဲ့ေန
ေတြကြဲကုန္ၾကတာေပါ့၊က်င္းပၾကတဲ့ေန႔ေတြကဘယ္လိုကြဲကြဲ၊အေမ့ေက်းဇူးေတြ၊
အေမ့ဂုဏ္ေတြ၊ သတိတရ ခ်ီးက်ဴးၾက၊ေဖၚထုတ္ၾကတာမို႔၊ အားရၾကည္နဴးစရာ
ေတြခ်ည္းပါပဲ၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔ေတြရဲ့အားထားကိုးကြယ္ရာအစစ္ၿဖစ္ေတာ္မႈေသာ
ၿမတ္စြာဘုရားရွင္ေတာင္မွ၊တာ၀တိ ံသာနတ္ၿပည္အထိၾကြေရာက္ၿပီး၊မယ္ေတာ္
ေဟာင္း( သႏၱဳသီနတ္သား) ကို၊မိဘေက်းဇူးဆပ္ေသာအားၿဖင့္တရားေရေအး
တိုက္ေကၽြးေတာ္မႈခဲ့သည္မို႔၊ ၿမန္မာဗုဒၶဘာသာေတြၿဖစ္တဲ့ကၽြန္ေတာ္တို႔ေတြလဲ
မိဘေက်းဇူးအထူးသိသင့္တာေပါ့ဗ်ာ--ေနာ--ၿမန္မာ့အေမေန႔ကိုစာေရးဆရာၾကီး
ဦးသုခရဲ့လႈပ္ေဆာ္မႈေက်းဇူးေၾကာင့္စတင္ၿဖစ္ေပၚလာတယ္ဆိုရင္မွားအံ့မထင္ပါ၊
ဆရာၾကီးကအေမေန႔ေဟာေၿပာပြဲတခုမွာ၊ ၿမန္မာ့အေမေန႔က်င္းပေစၿခင္၊ၿဖစ္ေပၚ
ေစခ်င္ခဲ့တဲ့အေၾကာင္းကိုဒီလိုေဟာေၿပာခဲ့ပါတယ္၊`တေန႔မွာကၽြန္ေတာ္သတင္း
တစ္ပုဒ္ဖတ္ရတယ္၊ဖေအကေနာက္အိမ္ေထာင္ၿပဳလို႔တဲ့၊သားသမီးေတြက၊အေဖ
အၿဖစ္ကစြန္႔လႊတ္သတဲ့၊သတင္းစာထဲမွာထည့္ေၾကၿငာတာ၊ကၽြန္ေတာ္တို႔ဗုဒၶဘာ
သာၿမန္မာၿပည္မွာပါ၊ ဒီသတင္းဖတ္ၿပီး၊ ကၽြန္ေတာ္သိတ္အံ့ေအာတုန္လႈတ္သြား
တယ္၊ ဒါဟာလုံး၀ကိုမၿဖစ္သင့္တဲ့ကိစၥပါ၊ဒီလိုကိစၥေတြေနာင္မၿဖစ္ေပၚေစဖို႔ကၽြန္
ေတာ္တို႔ေတြမွာလံုး၀တာ၀န္ရွိတယ္၊မိဘေက်းဇူးေတြသိၾကဖို႔အထူးလႈံ႔ေဆာ္ရမယ္၊
ဆိုၿပီး၊အေမေန႔ၿဖစ္ေပၚလာဖို႔ကၽြန္ေတာ္တို႔ေတြၾကိဳးစားခဲ့ၾကတာပါ’’တဲ့၊ဆရာၾကီးရဲ့
ၾကိဳးစားမႈအသီးအပြင့္ေတြမညိွးေၿခာက္ေစဖို႔၊အခက္အလက္ေတြေ၀ၿဖာေစဖို႔က
မ်ဳိးဆက္သစ္လူငယ္ေတြၿဖစ္တဲ့ကၽြန္ေတာ္တို႔ေတြရဲ့မဟာတာ၀န္ၾကီးတရပ္ပဲမဟုတ္
ပါလားဗ်ာ၊ဒါေၾကာင့္ကၽြန္ေတာ္တို႔ဘေလာ့ကမ်ဳိးဆက္သစ္လူငယ္ေတြမိဘေက်းဇူး
အထူးသိၾကေစဖို႔၊ၿမန္မာ့အေမေန႔ကိုအမွတ္ရၾကၿပီး၊အေမ့ေက်းဇူးဆပ္ၾကဖို႔၊တိုက္
တြန္းေသာအားၿဖင့္ေရးသားလိုက္ရေၾကာင္းပါ---ခင္ဗ်----

ဘုတလင္

ေမာင္ညိုေခ်ာ

No comments: